rss
SOALNYA HATI YG SUKAR DIMENGERTI..
MEMBUATKAN AKU KDG2 TERJATUH HATI.. TERJAUH HATI..TERUBAT HATI..TERKECIL HATI..TERMAKAN HATI..SAYANGILAH HATI...

....SoALnYa haTi.....

Posted by KAIRA SENSEI...


Kau hanya wajah biasa di mataku
Pasti lenyap sederas tibamu
Tak perlu aku memikirkan mu selalu...

Kau tiba pada waktu tak terduga
Dalam mimpi dan di dalam jaga
Sehingga aku bukan diriku yang dulu...

Soalnya hati, sukar di mengerti
Apa terjadi di luar kawalan diri
Entah mengapa sejak bersua...
Aku dilanda resah
Kau mewarnai mimpiku
Ku dalam igauan rindu...

Kau yang biasa kini istimewa
Engkau membuat hidupku berubah
Yang ku cari-cari selama ini
Telah ku temui...

Soalnya hati, sukar di mengerti
Apa terjadi di luar kawalan diri
Entah mengapa sejak bersua
Aku dilanda resah...

Kau mewarnai mimpiku
Ku dalam igauan...

Apa terjadi di luar kawalan diri
Entah mengapa sejak bersua
Aku dilanda resah...

Kau mewarnai hidup ku
Ku dalam igauan (ku dalam igauan)
Ku dalam igauan (ku dalam igauan)...

Lagu :Erra Fazira...

p/s: utk kwn2..hehehehe...

0 Responses to "....SoALnYa haTi....."

Leave a Reply